Onderzoek met Effect

Meer voor minder

Klantonderzoek

Onderzoek met Effect biedt hedendaagse oplossingen voor het gericht onderzoeken van de tevredenheid en behoeften van uw klanten. Zij zijn immers de basis van het bestaan van uw organisatie en realisatie van de ambities.  

In de praktijk betekent dit dat bij uw klanten gemeten kan worden op de volgende aspecten: 

  • Tevredenheid met specifieke producten en diensten
  • Bekendheid met en gebruik van producten en diensten
  • Behoeften aan nieuwe producten en diensten
  • Klantvriendelijkheid, professionaliteit en deskundigheid van medewerkers
  • Bereikbaarheid, ligging en inrichting van uw organisatie
  • Prijs-prestatieverhouding van producten en diensten

Het meten van bovenstaande aspecten gebeurt door niet naar de bekende weg te vragen, maar door vragen met toegevoegde waarde te stellen. 

Op deze en, naar keuze, andere aspecten van uw dienstverlening wordt gemeten door middel van een rapportcijfer. Dit blijkt de meest eenduidige manier te zijn van het meten van tevredenheid. 

Standaard wordt ook gevraagd naar de verbetermogelijkheden op deze en andere aspecten die relevant zijn voor de tevredenheid en behoeften van uw klanten.   

De resultaten van het onderzoek bieden niet alleen input voor het verbeteren c.q. aanpassen van uw producten en diensten, maar geven ook de gelegenheid tot het aanpassen van uw dagelijkse bedrijfsvoering.  

 
E-mailen
Bellen
Map
Info